karpuzz
Ben sadesini de çok seviyorum 😅 hatta genelde sade tercih ediyorum. Tam olgunlaşmış olmasına dikkat edin daha yağlı ve güzel oluyor tadı. Labne, yumurta, kaşar ve avokadolu sandviç yiyorum kahvaltıda. Balla güzel oluyormuş ama denemedim. Ama en sevdiğim sos hali ; sarımsak, limon, tuz, pulbiber, zeytinyağ ile karıştırmak 😍