Sultanas Aazizee benim de 19 test yapmadim beklemedeyim sadece sağ kasigim da bi his var ağrıda değil değişik bişey ins olur bekliyoruz
boymomyz hulya05 bat 18 . çatlatma iğnesi sonrası 14. Gün kasette çıkıyor diyorlardı 2 gün once yaptım yani testi negatif . Hayırlısı olsun rabbim büyüktür biz elimizden geleni yapalım 🤲
Sultanas Aazizee benim 2. Hamilelik olacak ins 2. Hamilelikte pek belirti olmuyormus heralde burada öyle okudum çok umitlenmekde istemiyorum ama çok sabirsizlaniyorum
BusenurR Annecik3535 beklenen adet tarihi canım 😊 benımde 22si bekliyorum daha once kımyasal gecirdim ondan sonra ilk deneyişimiz inşallah tutar 🙏🙏
BusenurR ElifK67 18 ile öğrendim adetten 10 gün sonra , gec döllenmeymiş zaten öğrendiğim gün lekelenme oldu tekrar kan alındı 21 cıktı ama gecesine kanamam oldu
BusenurR ElifK67 cok bi belirtim yoktu aslında sadece öğrenmeden 2 3 gün önce cok fazla akıntım oldu ama avuc dolusu diyim yani bide cok kabız olmustum ama adetim gecince anladım daha doğrusu