Hatice2207 Maysaamoms5 Sedamete maalesef zaten acilde 5 saat beklettiler😒 almanyada yaşıyorum yeni geldim dillerini de zor anlıyorum zaten
Hatice2207 kardelen321 sabırım yurtdışında bir şey yapmıyolar ben de yurtdışındayım acilde 5 saat bekledim hiçbir şey yapmadan gönderdiler
kardelen321 Hatice2207 ne yapacağız bu şekilde kendi doktoru ma da görüneceğim de bugün kan hastaneye gittiğimde gelmediği için bu normal dedi sürekli ve hızlı gelmesi kötü olur dedi
Dyguss Hatice2207 Kanama düşük tehlikesi olarak görülüyor. Acile gidersen direk müdahale yapıyorlar zaten. Benimde adet olur gibi kanamam olmuştu düşük tehlikem var direk yatış verip iğne vermişlerdi. Haftalık iğnelere hala devam ediyorum
Hatice2207 Dyguss geçmiş olsun size de burda öyle bi acil mudahalede bulunmadılar maalesef kendi doktorumu beklyorum ben de
Hatice2207 kardelen321 çok aşırı fazla değildi normal regl olur gibiydi hiç ağrı vs yoktu dinlenmem gerektiğini söylediler sizde nasıldı
Hatice2207 kardelen321 inşallah bi sıkıntı yoktur bakalım doktorlarımız ne diyecek ama çok duyuyorum etrafta şuan sağlıklı bebeği olupta hamileliğinde kanaması olanlar
Aycakya Brccnr kırmızı kanama olmadı sonrasında cok sukur. Ama kahverengi lekelenme sürekli oluyor. Günlük pedim hiç temiz kalmıyor.