momgamze Şahsen zorunlu sezaryana döndü ilk doğumum . Sütüm gelmedi yoğun bakım sürecim vardı 2-3 gün felan mama verildi birde görümcemizde bebeği vardı o emzirdi gündüzleri hastanede vs mama ile gitti o 3-4 gün .Cam olarak almıştım aventin tabi sonra memeye döndük . Meme reddi yaşadık eve geçince tabi ki ama şırınga ile ilk gün verdiler kızımın emme refleksi vardı fazlaca uğraşmaktansa öyle vermişler öyle bi inatlaşma yok kaç günlük bebek bildiğin meme istemiyor yaaa ama zar zor dondurduk 1-2 güne biberon emmedi birdaha midesini kaldırıyordu 😂😂. Göğüs pompasınds biberon vardı ama yetmediği dönem sut olduğu dönem diğer çamura kullandım onda da isime yaradı .Şimdi oğlumda kullanacağım inşallah gerekli olurda kenarda duruyor ucunu değiştiririm .Bir şekilde lazım oluyor . Plastik cam sana kalmış iki markada gayet güzel kullanışlı tercih meselesi 🌸