momgamze cam avent almıştım her ihtimale karşı mama verilirse diye ama ihtiyaç duymadık. Kutusu ile beraber duruyor hiç kullanmadık.
Hastanede mama verildi 2 öğün, onda da hemşiremiz şiringa ile besledi. Biberon ve emzik aldığım gibi duruyor, bence ihtiyaç olursa alın çünkü ulaşımı zaten kolay şeyler.