Ebbruc Seyma0323 ben göremedim kuzum, ameliyatta biraz canım acıdı karnımın gerildiğini falan hissedince uyuttular beni. Eşim görmüş bebeği ama minicik diyo 🥰 toparlicaz inşallah birlikte
Seyma0323 Ebbruc inşallah canim, bir yandan erken fark edilmesi iyi oldu en azından çiğer geliştirici vs oldun aniden olsaydı daha zor süreç beklerdi seni. Ilk zamanlar kilo verebilir ama o önemli değil önemli olan çiğerleri, tekrar çok geçmiş olsun öptüm😘
Basak0503 Ebbruc o küçük olduğu için hemen yenidoğan yoğun bakıma götürüyorlar. Ama bı gece gösterirler, benim öyle olmuştu 6 saat sonra görmüştüm gerçekten minicikler birazda ödem atacak bebek benim ki 550 grama falan düşmüştü
Ebbruc Seyma0323 evet evet , çok şükür sağlığı iyi zaten, sadece biraz minik. Ama toparlar inşallah hızlıca 🙏🏻 çok teşekkür ederizz ❤️
Rapunzel3846 Canım çok geçmiş olsun,bebişin de sen de iyisiniz şükürler olsun,inşallah daha da iyi olacaksınız ve tontiş bir bebiş olarak kucağına alıp ayrılacaksınız hastaneden…o güzel günleri düşün,bizleri de içinden geçir ,lohusa duası kabul olurmuş canım💞
Ebbruc Rapunzel3846 ay inşallah canım, böylesi hayırlıymış napalım inşallah toparlayacak hızlıca kendini . Ederim tabi ki dua etmez miyim, Rabbim sağ salim kavuştursun inşallah herkesi evladına 🙏🏻❤️
Basak0503 Ebbruc merak etme bebeğin güçlü olacaktır benim bebeğimde 800 gram doğdu suan küvezde, inşallah senin bebeğinde iyi olacaktır
Aybeniz toparlanınca süt sagma makinasıyla sütünü sagmaya bak canm suan veremeselerde dolaba koy taburcu olnca içirirsin insallah saglıcakla kavusun insallah 🤲🏻💖
Ebbruc Aybeniz öyle yapcam canım, yarın eve geçince yavaştan başlicam sağmaya en azından süt gelsin diye. İnşallah canım inşallah teşekkür ederim ❤️
Ebbruc Basak0503 bizimki de 822 çıkmıştı dün doğumdan sonra 670 grama falan düşmüş, yarın görüp öyle gidicem inşallah evime . Çok merak ediyorum zaten görünüşünü, kokusunu 😔
Basak0503 Ebbruc gör tabi minnacık orda yatıyor ve seni bekliyor o 🥰 küveze anneler ne zamanlar geliyor onları öğrenirsin hep git bebeğin hisseder seni ve çabuk toparlanır. Bizim hastane de her gün 2 de görüşümüz var görünce cool mutlu oluyorum çıkarken zor oluyor tabi.
Centrum Ebbruc çok çok geçmiş olsun Rabbım yar ve yardımcınız olsun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız rabbimden gelen hersey güzeldir bazen istediğimiz gibi olmuyo hersey ve hayal ediyoz doğumu sonuna kadar gideceğimizi ve birden bazen kader bize böyle zorlu süreçler gösteriyo rabbim içine ferahlik versin zamanın nasıl geçtiğini anlamadan evine yuvaniza bebeginle geçersiniz inşallah kilosu ister istemez yogun bakıma giren herkesin kilo kaybı yaşaması normal önemli olan hergun beslenmesi guzel geçip kabul edip tolere ederse allahin izniyle kilo alır bende 26 haftalik dogum yaptim 31 gün oldu kuvezde bebeğim şu an 7 aylik oldu ve 4.evre beyin kanaması yasiyo halen çok üzülüyorum rabbim bizlere dayanma gücü versin ve nedenden bu sene çoğumuz erken doğum yaptik ve küvezde bebeklerimiz rabbim sonumuzu hayretsin inşallah doktor şu an ne bilgi veriyo size ve sizede göstermesin ne güzelmiş bana yasak covidden dolayı icere koymuyorlar doktor kendi telefonuyla resim çekip bize öyle gösteriyor ve buna çok sinir oluyom ama onlarda hak veriyom sonuçta dışarıdan gelip onlara bulaştırmamiz lazım
melekk_yldrm Ebbruc dualarımız sizinle inşallah her şey çok güzel olacak sabredin bizim gibi riskli gebeliklere de ümit olacaksınız 🙏🙏
myangelson Basak0503 canım sen de mi doğum yaptın kaçırmışım kaç haftalık doğdu Diyarbakır’da mıydın hala ?
Ebbruc Basak0503 her cuma 1 saat görebilirmişim kuzum bende, bugün görüp çıktım zaten inşallah cuma günü tekrar görcem oğluşumu. Minnacık hemde nasıl minnak annesi kurban olsun ❤️
melike_33 baby3_ baby3_ almadılar eve gönderdiler sabah akşam fitil kullanıyorum daha belli değil durumum 😔 surekli yatıyorum 5 dakika ayakta dursam sancilaniyorum
melike_33 incikinannesi sıkıntı şu ki hicbirsey onermiyorlar doktorun biri geldj endişeli sen yat dedi kendi doktorum da birsey olmaz eve git dedi bende anlamadım
sedamom00 melike_33 doktorunu hemen değiştir nasıl bişey yok sinirlendim doktora başka doktora gidin lütfen sarkaj filan yapmaları lazım bu hafife alınacak bir şey değil
melike_33 İlk oglum da hiç sancim olmadi suyum geldi 40 haftalik doğdu bunun böyle olmasına doktorlarda şaşırdı düşük geçmişim yok diye . Bunda da sancim çok ama daha çok küçük Doğsa yaşamaz gibi 400 gram şuan akciğer geliştirici filanda vurma dilar 30 mm cokmu kucuk onemsenmesine gerek yokmu anlamadim
melike_33 Bebekdelisi yok sadece Protestan verdi 30 mm iyimi çok şükür ya baya korktum kiz çocuklarını çok severim ve kızım olucak insallah çok üzülmüştüm birsey olur diye 😇
Bebekdelisi melike_33 tabıkı 30 mm cok iy ama acılma bakılmalı sürekli cnm benımde 35 He Perinatolok hemde dr iyi dedi