melike_33 canım ben 25+6 oldum. Pazar gününden beri doğum sancısı çekiyorum 3 gün hastanede yattım, serklaj yapılmadı sancılarım olduğu için dikişler patlar diye. İlaçlar serumlarla tedavi edilmeye çalışıldım, dün 19 mm ye düşmüştü serviks uzunluğu . Gece yine çok sancım oldu ve sanki suyum geldi.birazdan muayene olmaya gitcem eğer suyum geldiyse doğuma alacaklar. Stres yapma , sürekli uzan dinlen inşallah sağlıkla zamanında gelir bebeğin