Kubra3417 benimde ilk gebeliğim ve 1,5 yıl korunmamama rağmen kendiliğimden hamile kaldım polikistik över hastasıydım aşılama ve tüp bebek önerdiler ben tedavi istemedim kafamı dinleyim herkes bişey söylüyor diye . Ağustosta hale olduğumu öğrendim ve çok kuruntuluyum baya araştırdım her hastaneyi ve arkadaşım Hacettepe yarı özele gitmeye başladı riskli gebelik bölümüne özgür Özyüncü yü tavsiye etti baya ilgili doktor . Riskli gebelik bölüm başkanı kendisi . Muayene ücreti var 120 tl ayrıca Araştırma hastahanesi en ufak bir tehlikede araştırılıyor sonuç öğrenilmeden hastaneden gönderilmiyor . Ama 2 ayda zor ulaştım hastanedeki sekreterine . Zar zor randevu aldım henüz bir hastaneye başlamadım salı günü gideceğim Allah nasip ederse .