Oesma124 Hulus tabi zaten o heyecan şu ana kadar hala devam ediyor evladımı kucagıma alacagım için çok heyecanlıyım ama bi türlü şu yapamayacagım korkusunu yenemiyorum
Ayse_gul11 Oesma124 normal doğum esnasında yaptım çok rahat geciyor araştırın bence bana da Almanya da doğum yaptım ebe önerdi