Oesma124 doğum konusunda inanılmaz ozguvenliydim. Birçok kitap okudum, doktor dinledim, video izledim. Normal doğuma öyle bir odaklandım ki yani her bir ayrintisini biliyorum ve hiç korkmuyordum taa ki şu son 1 haftaya kadar. 39. Haftaya girdim ve gerçekten tuhaf duygular hissetmeye başladım. İnanılmaz bir heyecan ve yapamayacagim galiba durumu hakim bende evet bebeğime bir an önce kavuşmak istiyorum ama bir yandanda o an hiç gelmesin istiyorum. Bu bence her kadının yaşadığı en doğal korku ve duygular bunu yaşamayan yoktur diye düşünüyorum artık. İnşallah sağ salim kolaylıkla atlatiriz hepimiz. Bu duyguya normal bir duygu olağan bir hal olarak bakarsak daha kolay atlatırız gibi geliyor.