Mzgnates
Benim pazartesiydi normalde sezeryan günüm ama ben cuma istedim 2 gün önce. Kardeşim okula gittiği için babam idare etsin diye. Sancım falanda yoktu ama suyum geldi bugün aynı zamanda doktorum pazartesiye kalmak istesem bile kalamayacağımı söyledi oğlum ansızın gelecekmiş bugün olmasaymış 🤭 belki sizin bebiste size sürpriz yapmaya hazırlanıyordur. Sağlıkla gelsin inşallah💖