Bebeğimin plesantası aşağıda olduğu için sezeryan olacaktım belki hatırlayan vardır. O gün bugündü.🤭 sabah 8.30da hastaneye yatış yaptım. 11.30da doğuma aldılar. Ameliyat öncesi sonta taktılar üstümü degistirdim. Herkesin hikayesi farklıdır ama beni en çok zorlayan o oldu. Çünkü sontanın takılmasıyla suyumun gelmesi bir oldu. İdrar mı kaçırıyorum derken sürekli bir su akıntısı vardı suyum olduğunu öyle anladım. Suyum geldikçe inliyordum alsınlar beni diye. Neyse 11.30da götürdüler. Hemen belimden iğne vurdular. Acısı hiç yok. Ondan sonra masaj yaptılar uyuştu bacaklarım. Önümde bir kaç tane çarşaf vardı.Hiç bir şey görmedim. Hemen 10 dakika içinde bebeğim çıktı. Çıkarken hafif bir mide bulantım oldu derin nefes al dediler sonra geçti. O an bebeği görmek harika bir duygu. Ona bakacağım diye ne ara zaman geçti anlamadım bile. Bebeğimi götürdüler. Bende 20 dakika sonra falan 12.30da işim bitmiş odaya gelmiştim. 6 saat bir şey yiyip içmeme izin vermediler. Biraz ağrılı oluyor ama normal. Hemen bir ağrı kesici vuruyorlar geçiyor. 6 saat sonra çizi ve meyvesuyu içtim. Sonrasında azıcık yürüdüm. Gazın çıkmasını bekledim. Sonra çorba içmeye başladım. 45 dakikaya bir yürüyorum şimdi. Burada öğrendiğim gibi bol bol nescafe, kayısılı meyvesuyu ve su tükettim. Baş ağrım falan olmadı. Bende oğlumda çok şükür iyiyiz. Sorunuz varsa cevaplayabilirim ☺😍😍