Selin_myd Biraz şans sanırım , bende Nagihan sarıya gidiyorum , 3 yıl önce harika bir ilgi ile kızımı Medical place da kucağıma verdi, şimdi Huma ya geçti gene onunlayım , sanki abla kardeş gibi olduk . Biraz şans ve zamanla sanki
Snurugur HavvaBaharCiftci benim de doktorum oydu riskli gebelik olduğumu biliyordu. Doğum yaptığım gün önce onu aradım hocam çok kötüyüm diye sehir dışındayım dedi telefonu yüzüme kapattı.. bide tanıdık tavsiyesiyle gitmiştim
Beyza038 Merve-2684 bende şehir hast. Gidiyorum. Su an Hüseyin Azer Yılmaz a gidiyorum. Ama bazen değişiyor aynı dr ye randevu bulamiyorym
ilknrgl Bende şehir hastanesine gidiyorum Mehmet ak biraz randevu bulmasi ona zor oluyor ama bulamadigmda başka doktora alıyorum
Asude38 Bende sehir hastanesine gidiyirum Seyma Hanima .Cok tatli bi Bayan Normal dogumu ebeler yaptirdigi icin bakalim nasil olcak orasini bilmiorum guzel dusunuyuorum guzel olsun son haftalarim artik
yagmurakcali Prens__annesi anladım canım eskiden yılbaşında 6. Ayda yapıyorlardı bakalım doğuma kadar kaç lira olacak 🤦🏻♀️
Ruku Dünyam Aynur simur a İstanbuldan geldim doğum için çok iyi geldi eğitimleri ilgilenmesi ona güveniyorum, umarım gözüktüğü gbi olur 36+3 deyiz. İndirimle 310 oldu muayene doğum 8 küsür ama heran zam gelebilir dediler.
amineninannesi_3278 Merve-2684 Hüma Hastanesi’nde Ahmet Emin mutluya gidiyorum 189 muaye ücreti veriyorum (sendika olduğu için )doğum ücreti de 5500