Merve-2684 hüma hastanesi Nagehan Sarı’ya gidiyorum..çok memnunum diyemem. İlk gittiğimde kilo almamış olduğum için hiç beslenmiyor musun vs dedi. Bugün ikinci kontrole gittim iki buçuk yaşındaki kızıma sen ne akdsr küçüksün dedi 😅 biraz beslenme kilo ve boyla ilgili takıntısı var sanırım bilemiyorum. Detaylı açıklamalar yapıyor her soruya cevap veriyor ama yine de içime sinmiyor. Dinçer beyden memnundum ama iki kaybım olunca kötü anılar sebebiyle devam etmek istemedim. Dinçer hocayla ilgisi yok psikolojik olarak öyle hissettim 🥲 zira kendisi çok iyi bir doktor bence. muayene ücreti de Nagehan hocaya askeriye indirimiyle 189 TL veriyorum. Normal ücreti 225 TL sanırım. Doğum ücreti de 4500 civarıydı diye hatırlıyorum indirimli haliyle.