Gamze-nil Bursali Bn varım cnm hatta 30 haftalık girdim ağrım var biraz diye ptesi tekrar gidicem ve artık rutin olarak her gittiğimde gircem sanırım
Bursali Gamze-nil benide her hafta alcakmis ama sanci yok normal hersey bebek haftasina gore fazla ilerliyo acaba ondan mi 😑
Gamze-nil Bursali özel bir sebebi olduğunu düşünmüyorum canm rutin miş her doktorun uygulaması farklı tabi içini ferah tut
Alihan Gamze-nil ben her gün degilde arasira zeytinyağı suruyorum hem karnima hem göğsüme başka bişey surmedim simdiye kadar bi anormallikte yok şimdilik