Yusufaras MerveTaer 28+1 normal ama doktora gore 29+1 hangisini diyicegimi sasirdim bebek onde gidiyormus 1 hafta bu dogumu etkiliyormu ki kizlar birisi yardimci olsa
SemaSimsek metinhilalmehlika saol canim, sanada Rabbim biran once sifa versin insaAllah 🙏 kendine bebegine dikkat et
aon9161 MerveTaer 28 yerine 29 yazmısım sizde aynı tarihlerimiz diyince sasırdım benimki okadar erken gözükmüyor diye ☺ Hatlar karıştı 😄 Bugün doktor 15mart ile 23 ü arası bekleniyor son gün 23ü dedi tabi normal olursa .. hayırlısı artık
Alihan 31+2 olduk bugün. Paşam 1.850 gram 😍 ben toplam 8 kilo aldım 58 kiloyum.daha ne kadar alirim bilmiyorum artık mart gelsin diye bekliyoruz 🙂
Gamze-nil Alihan bizde 31+5iz bugun valla kilomu En son doktor geçen hafta tartığında 9 kilo almıştım ama bundan sonrası ne olur bilemiyorum ya bişi sorucam göğüs uçlarına herhangi bişi sürüyor musunuz doğum sonrası yara olmasın diye önlem amaçlı
Sinemeliz Gamze-nil canım smdiden gögüs ucuma bisey sürmüyorm ama aldım bnde lansinoh gögüs ucu kremi simdi sürmüyorum bende valal gogusumde su ana kadar ne agri ne şişlik oldu bnde anlamadım😅acaba normal mi doktoruma sorucam sadece cevresinde kararma oldu
Alihan Gamze-nil ben her gün degilde arasira zeytinyağı suruyorum hem karnima hem göğsüme başka bişey surmedim simdiye kadar bi anormallikte yok şimdilik
Sinemeliz Kızım olacak insallah🙏🏽🙏🏽🙏🏽Sag saglım gelsin meleklerimiz 🙏🏽 En son 31 haftada gittigimde 1.976 gramdi 44 cm şuan 34 hafta oldu bakalım kontrolumuz 2 hafta sonra böle giderse normal dogum gözüküyor😍😘
Gamze-nil Sinemeliz inşallah cnm normal olur inş sağlıkla kucağımıza alırız bnm de kızçem olucak kısmetse 😃
Gamze-nil Sinemeliz sorma yaa sanki vakit çok az ama aynı zamanda daha çok vakit var ayy Bn daha hastane çantası bile hazırlama dım😔
Sinemeliz Gamze-nil canım bende haZırlamadım valla yıkamadım bile cunku calısıyorum 14 gün sonra iznim baslıyor yani 36.haftada
Gamze-nil Sinemeliz bnde çalışıyorum ama Bn galiba 32 de başlatıcam raporumu bekleyemicem doktorumda çalışır raporu zor verir gibi geliyor bana
Sinemeliz Gamze-nil canım ben de calısabilr raporu aldım normal de 37 inci haftaya kadar verıyorlar ama ben 36.cı haftaya kadar istedim
Gamze-nil Bursali Bn varım cnm hatta 30 haftalık girdim ağrım var biraz diye ptesi tekrar gidicem ve artık rutin olarak her gittiğimde gircem sanırım