Evet kızlar doğum yapalı 7 ay oldu buralarda çok yoktum ama ikinci gebelikle aranıza yeniden katıldım . İlki sezaryen doğum oldu arada kısa bir süre var nasıl olur hiç bilmiyorum
Aranızda kısa sürede tekrar hamile kalan var mı ? (Sezaryen doğum ile)
Süreç nasıl ilerledi hem hamilelik hem çocuk çok zor oldu mu kızlar biraz tecrübe paylaşımı yapalım 😊