Cns_yldz13 Kızlar bebeğinize banyo için küvet nasıl bir şey aldınız giderli olması çok mu gerekli ki? Bana biraz mantıksız gibi geldi her türlü kaldırıp suyu dökersin zaten giderliye gerek var mıdır yada nasıl bir sey aldınız
1prenses2prensanne Cns_yldz13 şoka gelmişti ordan aldım ben gider olması birşey değiştirmedi her türlü kaldırıp döküyorum bende
HilalEyce Cns_yldz13 Giderli ama hep kaldırıp döküyoruz. Zaten 40 gün kullandık. Kucakta yıkamak daha kolayıma geldi.
Havisinannesi2023 1prenses2prensanne her küvete file takılıyor mu yoksa katlanabilir olanlara mi takılıyor sadece
Cns_yldz13 1prenses2prensanne şoka ne zaman gelmişti? Ben a101 de gördüm bugün pembe ama giderli değil
1prenses2prensanne Cns_yldz13 çok oluyor ben alalı ama takip edince bebek ürünleri gelince gelir belki yine ben hem küvet hem maşrapasini aldım çok da güzel renkli balıklar var üzerinde
Cns_yldz13 Azra41 Katlananlardan da bi düşündüm aslında ama yine yer kaplayacak her türlü diye bi vazgeçtim😀 kafam karışık yani hepsi aynı görevi görüypr aslında a101e gelmiş 3 renk seceneği var mesela ama kararsız kaldım
Babyym Cns_yldz13 ben beyaz rengini aldım Bi de file alırsam inşallah kullanıcam bebeğim doğduktan sonra 😊
Azra41 Cns_yldz13 yani hepsi aynı görevi görüyor sen bilirsin kuzum mağazalar da vs Cok pahalı şahsen almasaydim katlanan bende alırdım şuan
Atefe Cns_yldz13 daha kullanmadım ama benim banyoda fazla yer olmadığı için hep bu katlanır kuvvetlerden istiyordum başka yerlere göre Şok ta fiyatı çok uygundu
Cns_yldz13 HilalEyce 2-3 aydan sonra kullanılmıyor zaten dışarıya su cok sıcrıyor bebek hareket ettikce dediler kucakta yıkamak daha iyi dediler hep o yüzden maliyetli bir şeye gerek yok gibime geldi
BBuseY Ben katlamalı olanı almayı düşünüyorum katlanınca yer kaplamıyor canım arkadaşım kullanıyor miss 🤗
Cns_yldz13 BBuseY doğru evet o biraz riskli oluyor ama belli bir aydan sonra küvette de zor oluyor yer oturup kucakta yıkamak biraz daha kolay gibi ileri aylarda tabi 6 aydan sonra
Cns_yldz13 Soruyorumm öyle düsünüyorum bende plastiğin zararı olmaz sanırım filesini iyi bir şey alırımda