Prezervatif falan mı yırtıldı spiraliniz mi kaydı doğum kontrol hapını içmeyi mi unuttunuz. Bunların dışında birşeyse o kaza değildir malesef evet 3 ay öncesi dinen de günah değil ama vicdanınız rahat edecek mi önlem almış ona rağmen olmuşsa eyvallah ama dışarı boşalma falansa bana hiç insancıl gelmiyor bu davranışlar. Tavrım ağırsa kusura bakmayın ama dışarda insanlar bebek sahibi olabilmek için yırtınıyor şükür etmelisiniz. Onun dışında bu kadar güzelliği hakediyor muyum diye kendinize sormayı unutmayın lütfen.