Ayseleraslan 35 haftamız bitti. İsmimiz Reyyan Nisa olucak inşallah 😊 daha kıyafetlerimizi yıkamadık çantamızıda hazırlamadık maalesef. Haftaya halletmeyi düşünüyorum 😬 bebek arabasını aldık kıyafet işi tamamlandı. Bi bez alınıcak. İkinci olduğu için abisinden kalan mobilya beşiğimizde var sapasağlam sıfır kıvamında 😬 temizlik işinide bi yandan bitirmeye çalışıyorum. Bizde durum böyle 😊♥️