Ayseleraslan biz de 24+3 gün olduk kızlarımla bugün🐣🐣Biri Melisa diğeri Melina olacak Allah nasip ederse 😍😍Biri çiçek adı diğeri de bal demek 💕Hazırlıklara yavaş yavaş başladık ama keşke daha önce başlasaymışım çok ağırlaştım şimdiden çok zorlanıyorum inşallah biz de bitiricez o kısmı 🙈