emirtosveannesi ya ben ilk baş bir nefes e başladım sonra 2 doktora gittim bayan olanlar ilgili gelmediler sonra bayan doktor istiyorum diye tutturdum niyeyse çekiniyordum Serpil hanım kalmıştı tek çare ama bi süre idare ettim ama onunla davranışları çok tatmin etmiyordu hastane de içime sinmedi sonra şimdi Tekirdağ a geçtim doktorum da erkek kısmet 😄