Merve6439 ya ben ona bi kez gittim saatlerce de geldi gelecek doktoru bekledik sinir oldum bi daha gitmedim hem ona hem devlete çok ilgisiz geldi bana kendi bildiğini okuyor asistanı da bi gıcıktı yani orda başka doktorlara daha iyi diyorlardı ama isimlerini bilmem ben en yakın randevu o vardı ona aldım