Guzelhayat Allah yardimcin olsun bebis sağ salim kuveze falan girmeden direj kucagina gelsin inşallah
Elif927 Busra3246 Busra3246 Amin Allah razı olsun çok sevindim sağlıklı Sıhhatli hayırlı evlat olsun inşallah 🥰🤲🏻 Ben şeyi merak ediyorum nargozdan nasıl uyandınız . Zorlanma oldu mu
Dimpleee Busra3246 sağ Salim kucağına al inşallah canım.. ben bir şey sormak istiyorum açılman da varsa neden normal değil Sezeryan senin tercihin mi
Busra3246 Sena55 kuzum tam 35+6 da doğdu ve küveze girmedi sadece biraz emmek istemiyor doktor da normal kabul etti