Senem_11 ben çok zorlanmadım.öğlen doğumdan çıktım 1-2 saate kendime geldim 6.saat yürüyordum yavaş yavaş.2 gün kaldım hastahanede bu süreçte hep yürüdüm bebeğimle ilgilendim.evim 4.kat asansör yok eve kendim çıktım ve işlerimide kendim yaptım.İlk gün evet ağrım oldu ama ağrı kesiciyle bir süre sonrada geçti.Yani beni gören herkes normal doğum sandı öyle güzeldi çok şükür.Herkesin bir olmuyor canım ağrısı olan 40 gün yatan var.Benim acı eşiğim biraz yüksek ve ben tez canlıyım ondan sanırım kolau geçirdim o süreci