2-bebisannesi Hatice145 Tugceonur Ceyo93 Gamze_Krzl Ozge_5516 Yagmurrr98 Son anda biraz önce denk gelip buldum kızlar sıra hemen bitiyor yeliz hanım çok sevilen bir doktor sanırsam ben ilk defa gittim ve çok memnun kaldim
Hatice145 2-bebisannesi zaten orda polinkinlikler yaziyor kuzum sen hepsini dene hangisini olursa sansina
Gamze_Krzl 2-bebisannesi Sizin adınıza sevindim burda bı kaç kişi daha aynı şekilde Yeliz hanımdan memnun olduklarını söylediler 🤗