Bir dahaki gidişinde sekreterlerden doktorların aylık çizelgeleri oluyor onu rica et canım ve yeliz hanmın hastanede olduğu gün tam 12de sıra alma yerinde ol ordan sonuç sırası diye sıra al gene sekreterlerden sıra alıyorsun ama tam 12de orda olman gerek o şekilde sıra alamazsan spontane gidip muayene ya da sonuç gösterme işlemlerini yapabilirsin