Merhaba . 30 Eylül de aşılama yaptırdım 11 Ekim de kan da 34,82 ile öğrendim. Bugün yaptırdım 14 Ekim 46,2 çıktı Dr um kimyasal yada dış gebelik olabilir dedi. Takip edeceğiz dedi. Yaşayan var mı bu durumu iki kat artması gerekirken artmamış. Regl günüme daha 2 gün var.