Baby66 Hanımlar çarşamba günü adet günümdü ve betam 69.32 ydi bugün tekrarladım adet gecikmemin 2. Günü 153 çıktı sizde az mı ilerliyor?
Baby66 ilkimbebee düşük değil mi canım ya uygulamada 4+2 görünüyor ama burda okuyorum bazıları 600 700 falan
Tugceecikk Baby66 yani yarın yapsanız dana yüksek çıkıcak büyük ihtimalle sonucunuz birgün arayla bile iyi sıkıntı yapmayn kendinize :)
Baby66 Mucizebebek2 ayy içime su serptiniz gerçekten çok sağolun resmen ağlıcaktım düşük mü gidiyor diye 😩
ilkimbebee Baby66 canım ben 150 ile öğrendim gebe olduğumu kafandaki kötü düşünceleri at doktora git ve keseyi görürsün inşallah
Mucizebebek2 Baby66 benimde ilk 58 di 2 gün sonra 157 çıkmıştı sonra 700 şimdi 10. Haftamizdayiz çok şükür
Mucizebebek2 Baby66 2 gün arayla 3 defa kan verdim 700 çıktıktan 1 hafta sonra doktora gittik kesesini gördük ertesi hafta tekrar gittim kalp atışını duyduk
323832 Baby66 herkesin beta degeri ayni degildir onemli olan 2 gune 2 kat artis benimde yuksekti adete 1 gun kala 987 idi mesela icin rahat olsun