E_M35 ya çok teşekkür ederim canım şimdi randevu aldım bende sayende rahatladım biraz daha 🙂bende memnunum herşeyden hem yakın olması hem randevu bakımından bana kolay oluyor ama bu detaylı işi benim kafamı baya yormuştu sayende onda da rahatladım..İnşallah orda devam etcem bakalım artık bir de hemen girebiliyor muyuz yoksa ayrı bi randevu mu veriyorlar oraya