2Meyve- Kızlar bana nolursunuz uyguna hamile taytı önerin . Bugün baktım ve çok yüksek fiyatları 100-150 olur ama 200-250 üstü çok geliyor bir tayt için inanın. 2. Gebeliğim. Ve birşey giyemiyorum karnimin üstüne baskı olunca çok rahatsızlık oluyorum.
KayraVeAnnesi_06 2Meyve- Ben hamile taytı almıyorum dikişsiz çorap taytlar var onları kullanıyorum . Ben penti ve trendyoldan alıyorum Hamile kıyafeti geçen herşey çok pahalı ve gereksiz çeşit bile yok beğenmiyorum daha sonra giymeyeceğim birşeye o paralarım vermiyorum
KayraVeAnnesi_06 2Meyve- Bunun fitilsiz düzünüde pentiden aldım , oda siyah dikiş olmadığı İçin çok rahat giyiyorum ama bulamadım stoğunu mağazadan bakabilirsiniz 🙏🏻
Dmttthemum Ben ucuz olsun diye tendyoldan aldım çok adi çıktı üstümde durmuyor ağı sürekli aşağı düşüyor evde bile giyilmez pentiden aldım 199 lira ama harika tam oturuyor hiç rahatsız etmiyor 1 tane al iyisini al bence
Dyqsall Waikikide kenarından siyah şerit geçen bir tayt var gebe koleksiyonunda onu aldım hayatımı kurtardı bir bak derim kaliteside güzel
nilsmomy 2Meyve- evet fitilli oldukları için tok kumaşları iç göstermiyor, benim aldıklarım aynı marka kısalar öyle. Yine yorumlarına bakın siz
Aleynaerayy22 2Meyve- Ben e bebekten aldım anne bölümünden çok memnunum yumuşacık ve 100-150 tl ye mi ne aldım kış geliyor artık kumaşları o kadar ince değil kışında üşütmez yani tahminimce
uckedibirbebek 2Meyve- bende 1 tane var. 1 sefer ya giydim ya giymedim. Olmadı bana. Zaten birine vermeyi düşünüyordum. Kabul ederseniz göndereyim size bir işe yarasın