demetarik Ebru-EY 37 den sesleniyorum hic dogmayacak gibi hissediyorum bunaldim iyice son haftalar zor oluyor anin tadını çıkar bebişim
elifbyrk_54 35+3 de kontrole gittim 3 kilo 49 cm merak edıyorum 38 haftalık oldugunda 4 kiloyu bulur mu 🤔
Giz89 Ballisinsen 37+1de 3600 kilosu vardi boyunu söylemedi ya kiloya daldik boyunu unuttuk 37+6ya sezeryan günü aldik 5 kilo doğurmamak için 😅