Gulsum2308 merhaba, fazlasıyla memnunum. Çok güler yüzlü çok ilgili bir doktor. Siz sormadan çok şeyi anlatıyor. Para koparma derdinde değil, testleri aile hekiminde yaptır gel der hep. Kendisinin ikili tarama yapma yetkisi ve belgesi var. Ben ikili tarama yapılacağı dönemlerde memleketteydim biliyordu. Dönüşte kontrole gittiğimde ikiliyi sordu yaptırmadım deyince daha detaylı baktı mesela. Sonuçta yaptırmak istesem ekstra para yada yaptırmadım diye bakmak zorunda değil. Ama dediğim gibi ilgili bi doktor. Seviyorum kendisini. Tek sorun hastası çok, gün içinde planlanmayan doğumu çok. O yüzden Bazen uzun uzun beklemeniz gerekiyor kapısında ama ben artık bildiğim için rahatsız olmuyorum planımı ona göre yapıyorum.