askbebek Bende bugün öğrendim aynı hastane 700 olmus Doğum; normal ve sezeryan ücreti 7bin ve 9bindi 8400 ve 11000 olmus. Benim doğuma beş hafta var ins bidaha zam gelmez 🥲
mangolingo askbebek isteğe bağlı sezaryen de 18.000 olmuş. sözde aralığa kadar zam yapmayacaklardı. 😒
Seyma0323 Rumuz123456 fazla kalmadı sayılır🙈 ben sona doğru geldim zam yapsalar bile artık pek fark etmez 🤭
Ebrugkhn GGI Derya hocaya gidiyorum. Doçentler 450 olmuş diğerleri de 200 küsürden 350 tlye çıkmış. Bugün gittim öğrendim.
GGI Ebrugkhn bende derya hocaya gidiyorum gecen hafta kontrolüm vardı daha 355₺’ydi ne ara arttı yine ya 🥹
Ebrugkhn Rumuz123456 demir hayat Bahçelievler medipol ve mega medipolle anlaşmasını sonlandırdı 5-6 ay önce. Hamileliğimin başında yaptıracaktım da bi hafta önce sonlandı anlaşma dediler. Medipolün sitesinde de yazıyor.
Ledeyna21 Rumuz123456 Diyarbakır memoriale gidiyorum geçen ay 230 indirimliyim bu ay 300 indirimli hali 🤷♀️ İki ay aynı muayeneyi ödemiyoruz
Rumuz123456 Ledeyna21 evet bu kadar sık zam gelmesi nereye kadar devam edecek acaba çok merak ediyorum