Anaaa hep aynıyız…sırf bu belirsizlik yüzünden çarşamba yeni bi doktora daha gidicem,doçent dr,pahalı diye bi kere gidip başka gitmemiştim ama son gittiğim doktorumun bana verdiği güvensizlik hissi yeniden bu doçente mecbur bıraktı maalesef.şunu bilmek istiyorum,benim suyum mu geliyo,o çamaşırıma sabahları çok gelip de gün içinde her lavaboya çıkışımda az az gördüğüm su rengindeki şeffaf şey ne? Suyumdur diye düşüne düşüne geberecem yaaaa.. yani suyumsa çatesi yatmak mı,gezsem de gelir mi,gele gele bitecek mi,havuz problemi gibi o aşşadan giderken ben yukardan habire su içip iyi beslenip havuç suyu vs içip o eksiği tamamlayabilecek miyim,nolacam ben…anam bacım kafam allak bullakk….bu arada bir yandan mantar için fitil kullanıyorum,bi yandan göbekten iğne,bi de ecoprin…bunlara devam etmeli miyim onu da sorcam..varsa bu sorularımın cevabını merak eden Çarşamba yazarım size doktor ne dediyse…beni aydınlatacak olan varsa da yazsın tabiki memnun olurum,gördüğünüz gibi manyaklaşmış haldeyim😕