Birmeleginannesi32 canım su olsa sarı iz bırakmaz bence,bendeki kuruyunca iz kalmıyo mesela..keşke öyle olsa da bu suyum deil der rahatlarım…ama suyun deilse enfeksiyona bağlı bi akıntı olabilir ve öyleyse kurtulman şart,ben enfeksiyonu ilerletince suyum azalmış çünkü..kimse böyle olsun istemem,enfeksiyon çok basit başlayıp tedavi edilmezse ciddi yerlere kadar gidebilecek can sıkıcı bi illet maalesef…bi baktır canım en iyisi😘 o ana kadar da bol su iç,güzel beslen😉