Kizimveoglumm Nisan anneleri durumlar nasıl gebelik nasıl gidiyor sizde benim gibi sabahları bebişlerinizin tekmeleri ile uyanıyormusunuz 😌😍😍😊😊😊😊(23+2)haftalığız
EsraM Kizimveoglumm 25+4 olduk çok şükür bizde VAllah bel ağrısı kalça kemiği batması hafiften mide yanması var bende geceleri zor uyuyorum Prensesim olacak inşAllah kızlar benimde 😊
CeylinEsila Kizimveoglumm Bende 23 haftlığım 1 mayıs dedi doktorum ama nisan da gelcek oğluşum galiba☺
Meltem Kizimveoglumm 23+1 canım sabırsızlıkla nisanı beklıyorum😍 tekmeleriyle acıktım kalk dıyo resmen 🤗
Mkerem Ozge436990 canım 30 +6 yım doğum 15 Nisan 22 Nisan aradı oda sezeryan senin niye bu kadar erken anlamadım
Kizimveoglumm EsraM saçları çıkıyor annesi o yüzden mide yanması oluyor bende prensesimi bekliyorum 😍😍😍😍
ikizannesiFilizkaradogan 23+5 olduk migde yanması dışında iyiyiz çok şükür nisan 26 inşallah dogum 😘☺
TubaMustafaDurmaz ikizannesiFilizkaradogan günlerimiz aynı sanırım bende 23+5 2 gündür midem çok yanıyor dayanamadım 2 tane maden suyu içtim bugün siz extra bir şey kullanıyır musunuz
NergizGuney Biz de 26+1 haftalığız,10 nisan bizimde kızımızla kavuşma tarihimiz bakalım ne zaman gelmeye karar vericek miniğim🙂
Kizimveoglumm Meltem aynn valla bende aynı durumdayım akşamda acıkmış yemek edim nerdeyse 30 dk hiç tekmelemedi uzandıgm halde uzanınca hemen tekmeler normalde eşime diyorum bak kızının sesi çıkmıyor diyorum bırak diyo cocuk yemek yiyo rahat yesin 😌😌😌rabbim herkese nasip etsin cok güzel bir duygu
Meltem Kizimveoglumm amin canım rabbim herkese bu duyguyu tattırsın benımde kızçem olcak 😍 ben hareket etmeyınce acaba napıyo dıyorum bırsey mı oldu dıyorum eşim dınlenıyordur yemek yıyordur bir dur rahat bırak cocugu 😂 durumlar hep aynı sanırım babalarda🤗
Gonca0881 HlyaGk 25+6dayız benim de midem yanıyor bazen uyuyamıyorum bile yanmadan ben çözüm bulamadım soğuk suyla bastırmaya sakızla midemi rahatlatmaya çalışıyorum bi de şerbet içiyorum öyle öyle rahatlıyo birazda olsa