aycicegi22 Benimde 2 gebelik 8. Haftada kalp atışı durdu. Hsg tahliller yapıldı gen testi yarın çıkacak🥹 inşallah hayırlısı olur herkes için
3868zuka Sinem94 evet benimde tek doktorum asla riske atmak istemedi iğneyi düzenli her gün kullanıyorum zor değil zaten aklımda kalacağına yaparız iğneyi daha sağlıklı
Sinem94 3868zuka ozeldeki doktorum da kesinlikle kullanmalısın dedi gebe kalirsam onunla devam ederim risk almak istemem tekrar aynı şeyleri yaşama düşüncesi bile çok korkutucu
3868zuka Sinem94 kesinlikle öyle ben diğer 2sini kaybedince 3.için 1 yıl bekledim yine aynısı olursa falan diye ama boşuna beklemişim doğru doktoru bulunca her şey yolunda gidiyor şükür 21.haftama girmek üzereyim
Sinem94 3868zuka evet doğru doktor çok önemli iki doktor ne kadar fikir ayrılığı yaşıyor buna da şait oldum sen ne güzel yolu yarilamişsin darisi bizlere 🙏🙏 sağlikla kucağina alırsın inşallah bebişini 🐣☺
HButun incitanesi_ bende de iki düşük iki gende heterozigot hamile kalınca kan kualndırıcı kullanacaksın dedi
incitanesi_ Su4835 benimde öyle canım aspirin kaç mg kullanıyorsun acaba? İğne kullanmıyorsun değil mi
Su4835 incitanesi_ evet sadece günde bir kez asprin 100 mg alıyorum iğne vermedi hiç.30.haftaya geldim ve iki hafta sonra bırakmam gerekiyormuş dr öyle söyledi.siz kaçıncı haftadasınız ilaç iğne ne önerdiler ?
incitanesi_ Su4835 kuzum bana iğne başlanacak benimki daha çok çok küçük bugün regli günüm 2 gün önce öğrendim. Dr a mesaj attım 5. 6. Haftayı bekleyelim dedi ama kimi değecek olur dedi. Ben de dün coraspin içtim valla
kalbiminpariltisi Su4835 benim de mthfr 677t heterozigot coraspin ve iğne başlanacak gebe kalınca ama siz iğnesiz o haftalara gelmişsiniz bilemiyorum kullanmasak da olur mu
Su4835 incitanesi_ sağlıkla kucağınıza alın inşallah hayırlı olsun 🙏🏻 bazı doktorlar riske atmak istemiyor bazılarıyla gerek yok diyor bilmiyorum kullandığım bi asprin vardı şimdi onu da bırakacağız endişeliyim açıkçası
Su4835 incitanesi_ ben hamile kalmadan evvel başlamıştım aspirine kanama olmadığı sürece de ara verme demişti dr.yine de dr kontrolünde kullanın tabi genelde kalp atışı duyunca başlıyorlar iğneyi de aspirini de endişenizi anlıyorum
Su4835 kalbiminpariltisi inşallah vaktinde sağlıkla gönlünüzce olsun 🙏🏻 bazı doktorlar riske atmak istemiyor bazılarıyla gerek yok diyor bilmiyorum kullandığım bi asprin vardı şimdi onu da bırakacağız endişeliyim açıkçası.en iyisine doktorunuz karar verir ben de çok iğne istedim tedbir için ama gerek yok heterezigot için.homozigotta iğne oluyor dedi.