Merhaba herkese iki tane düşüğüm var rahım fılmı çektirdim genetik test verdim, tek genımde heterizigot pıhtılaşma çıktı. Doktorum düşükler kesin olarak bundan olmuştur diyemeyiz ama gebe kalınca iğne aspirin başlarız dedi. İki gebeliğim de 11. Haftaya ulaşamadan kalp atışı durarak son buldu. Tekrar hamile kalsam ne zaman iğneye başlanıyor, yine aynı şeyleri yaşar mıyım? Benim gibi olan var mı lütfen bana da bir umut olun 🙏