27Aleyna27 34. Hafta ile bugün başladım yıkama işine. Yarın da ütüleyeceğim inşallah. Çantasını hazırlamakta daha kolay olacak böylece. Bi kaç eksiğim var onları alacağım bir de(biberon,emzik,bez gibi). Her şeyi hazır edip beklemek daha iyi olur. ☺️☺️