Esezgin Doktorum 1 hafta izne çıkmış malesef kontrole bile gidemedim.. üstüne birde pazartesi ye randevu bulamadim. Salı günü gidicem kontrole 37+5 oluyorum ozaman.. hemde haftalik kontrollerde 10 gun icinde ucretsiz olacaktı o hakkimi da yaktilar 400 lira para ya neyse baya dolmuşum ben 🤭