CananDuru Gozde0709 36+1 im 2 hafta sonra dogumum var. Bebisleriniz kacar gram benim 34 de 2600 dü bugun gittim 2800 olmus az kilo almis diye üzüldüm biraz haftaya tekrar gidecegim
Ebrugvnbzkrt Gozde0709 😬 aynıyız erken doğum riskim ve bir cm açılma vardı üç hafta önce durduruldu doktor ancak iki hafta dayanır dedi ama üstünden üç hafta geçti gelemeye niyeti yok
Gozde0709 Bebetonun_motheri Doktorumun dediğine göre gelselerde sorun olmucagini söyledi Allah’ın izniyle 🥰
Naz777 Siz de her an kendinizi dinliyor musunuz. Her belirtiye acaba doğuma belirtisi olabilir mi diyor musunuz. 37+1 yarın çatı muayenesi ve nst var. Heyecan korkunclu 🥰🥰🥰
Naz777 Fridagul geçen hafta kontrole gittiğimde bu hafta için çatı kontrolü ve nst yapılacak dedi doktorum.
CananDuru Esezgin Canim haftaya birdaha gel dedi tahliller vsvyapacak son kontrolleri yapicam ve gun vericem dedi. Haftaya bugun belli olur inşallah 🙈