Ulkr__ Benim erken doğum riskim var daha erken başladı. 32. haftamdayım devam ediyor. Yalancı kasılmalarla hastaneye gittiğim oldu çok şükür bir açılma yok ama doktor nolur nolmaz riskin fazla kasılma yaşadığında gel dedi bana. Yürürken zorlanıyorum bazen açılmam oluyor sanıyorum o iğnelenmeyle. Özellikle ayakta durduğumda artıyor. Erken de döndü kızım kafası hep aşağıda. Doktor daha çok oynar döner dedi ama hiç dönme olmadı.