ayss-12 Ulkr__ bende 37+2 deyim ama 29 ve 30. Haftalardan itibaren aşırı hareketlilik oluyordu bebekte birde aşağı doğru baskı yapıyordu normal demişti doktorum
Mervrrrr Bende burda bekleyeyim çünkü bendede oluyo doğurucam zannediyorum ve şuan yatarken bile oldu
ayss-12 Ulkr__ evet evet aynı şekilde yaşadım bende koşarak tuvalete gidiyordum ve hiç bişi yok bunalmıştım ama her öyle hissettiğinde gitme alışkanlık oluyor devamlı oluyor zor düzeldi benim
hulyaca Ulkr__ 34+1’im evet oluyor bende de. Yarın kontrolüm var soracağım ama muhtemelen normaldir doğum yaklaştığı için 🫠
hulyaca Nez_1992 sordum 🌺 doktorum bebeğin başı aşağıda doğum pozisyonunda. O yüzden baskı oluyor. Gayet normal dedi 🫠magnezyumu da sabah akşam içmeye devam et dedi.
Ulkr__ Semaa12 evet bi taraflar sürekli armut gibi şişiyor biraz can yakıcı oluyor sizde de mi öyle sertleşme omu acaba