Tubacngl Kızlar bugün ilk defa nst ye girdim 32. Haftadayım ücret vermedim çoğu yer alıyo diye duydum siz ne kadar ödüyorsunuz nst için ?
Seymoshh Tubacngl pendik medipolde 73 yada 75 ₺ ama eşimin %20 kurum indirimi var 58₺ ödüyorum 36+1 im
mgcyldz Seymoshh Bende Pendik Medipol gidiyorum 36+3 oldum an itibariyle :) Hangi doktordasiniz acaba :)
Bbilim118 Tiiffany doğru düzgün ilgilenmiyolar bile 50 100 lira vermemek için gidipte orda o muameleyi görmem şahsen
Tubacngl Damy_mom Doktor gir dedi anlamadım bende bundan sonra gircem herhalde 2 haftada bir her muayenede yani
Defne_momm Damy_mom bende 34+3 de girdim doktora kalsa 36 da gir boşver dedi güldü hatta öyle rutin kontrol olsun merak ettim diye girdim.
Papatya1997 Tubacngl ben bugün gırdım ılkkez ucretsızmıs bızım hastanede Muayene ucretı ıcıne dahılmıs
Pikachuuubaybi melekdenizkoo hangi hastane ben kapadokyaya gidiyorum ücret ödemiyorum yani muayene ücretine dahil
Damy_mom Tasbebek doktordan doktora değişiyor sanırım ama bir kaç gündür kasıklarımda anlık iğne batması gibi oluyor sizde de var mı
Defneazra Ben özel hastaneye gidiyorum nst için extra ücret almıyorlar sadece muayene için 180 TL ödüyorum tahlillerden alıyorlr kontrolde olsa nst den alınmıyor