Selam guzel annelerim ve anne adaylarim..
Dun post acmistim dusuk yaptim diye.😭😭
Bugun melek yavrumu düşürdüm. Hissettim gelicegini ve tuvalete kostum resmen dogum yaptim suyum tum bosaldi once suyum geldi sonra bebegim avucuma düştü😭😭😭😭😭 daha sonra placenta geldi😭😭😭..
Allahim cok buyuk bir aci. Bir gorseniz elleri ayaklari ayak parmaklari gozleri burnu cenesi dudaklari kurban oldugum okadar guzel ki😭😭
Icime hep erkek doguyodu erkek olucak diodum ve evet erkek bebek😭😭
Ismini Muhammed Hamza koyucaktik nasip olmadi buna sukur elhamdulillah 🤲
O simdi cennete gitti kardesinin yanina artik yanliz degil ilk kaybettigim bebegim..
InsaAllah cennette onlarla beraber olucam. Uzuldummu evet cok uzuldum ama bi yandan da yuzumde tebessum var gunahsiz cennete gittiler ve beni orda bekliolar..
ALLAHim dusmanima bile yasatmasin 🤲🤲
Bebek bekleyen butun annelerim insaAllah sag saglim alirsiniz kucaklariniza yavrularinizi♥️🤲
Sevgiler Ebru