Papatyaa_01 ben okul öncesi öğretmeniyim kaç tane kuzey isimli öğrencim oldu saymadım ama tek bildiğim aşırı hareketli aşırı konuşan çok inat çocuklardı her çocuk aynı değildir tabi isim önemli ben bu isimdeki öğrencilerimden çok sıkıntı çektim. Ama sarp, ömür, mert, Tuğrul, Asaf, uygar, deniz isimli öğrencilerim hem algı olarak çok iyiydiler hemde çok uysal beni hiç yormayan üzmeyen çocuklardı🥰