Miniklerim22
Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Doğal bir sirke bulabilirsen bir çay bardağına koy ağzına yudum yudum al ve gargara yap. Ben 3-4 kere bu şekilde ilaçsız atlattım. Bunu gün içinde istediğin kadar yap. Sirke hem mikrobu öldürüyor hem de ağrıyı alıyor. Bunun dışında lugol iyot eczaneden alıp yarım su bardağı suya 2 damla ekleyip yine gün içinde 2-3 kez gargara yapabilirsin, iyotun enfeksiyonlara olan faydasını nette araştır canım çok faydalı(ben hava makinasında lugol soludum gripken mesela iyi geliyor). Bunların dışında günde sadece 2 fincan ıhlamur içebilirsin gebe olduğun için 2 fincan bu arada. Ihlamuru sıcak iç ve battaniye altına girip terle canım. Birde 2 tatlı kaşığı bal 1 tatlı kaşığı zencefil tozunu karıştırıp sabah ve akşam aç karnına yut, boğazını yakar ama oh rahatladım dersin inşallah. Ben bunları mutlaka yaparım gebelikte de öncesinde de doğal yöntemler ile çok atlattım elhamdülillah. Geçmiş olsun tekrar.