Bu tutum da son yıllarda moda oldu. Tüm doktorların mutlaka tavsiye ettiği, hiç bir zararı olmayan, ama eğer gebelik şekeri gibi bir durumunuz varsa sizi ve bebeğinizin hayatını kurtaracak bir uygulamayı yaptırmak istememenizin nedeni ne? Hayatınızda hiç 2 dilim baklava yemediniz mi? Mutlaka yaptırın. Mutlaka. Bende gebelik şekeri çıktı mesela insüline başladım. Farkedilmeseydi bebeğimi kaybedebilirdim çünkü normal diyabet gibi değil siz anlamıyorsunuz şekerin yükseldiğini fiziksel olarak.