Kızlar 28 hafta 2 günlük hamileyim şeker yüklemesini yaptırmayı düşünmüyordum ama doktorum ille yaptırman lazım dedi bu arada kan sonuçlarımda falan yüksek değil ilk gebeliğim 50 mg yaptırıyor yaptıran tanıdıklarım ama doktor ama 75 mg yaptırmanı istiyorum dedi 28. Haftayada girdiğim için yaptırıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım ne yapmalıyım sizce siz yaptırdınız mı